S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

                 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Reklamace

Garantujeme Vám bezproblémové vyřízení všech případných oprávněných reklamací.

Bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu nelze reklamované zboží převzít.

Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od doručení.

 

Reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží:

Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží. V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto oznámit dodavateli. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. K reklamaci se doporučuje použít předepsaný formulář společnosti Laura s.r.o., jehož vyplněním jsou poskytnuty všechny potřebné údaje pro vyřízení reklamace. V případě dodávky vadné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným, postupuje zákazník stejným způsobem.

Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Zákazník, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (podle § 52 odst. 3 Občanského zákoníku je spotřebitelem), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží. Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník společnosti Laura s.r.o. sdělit písemně ve shora uvedených termínech. Zákazník je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.

Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená zákonem.

Platební podmínky, fakturace, slevy

Platba
-  v hotovosti

-  na dobírku

- bankovním převodem

- standardní doba splatnosti 14 dní

- po individuálním jednání možnost prodloužení splatnosti faktur 

V případě prodlení v zaplacení za odebrané zboží a služby více než 14 dní je zákazník automaticky převeden na platbu v hotovosti.

Slevy: - všechny možnosti slev s Vámi projednají naše operátorky nebo obchodní zástupci
- při odběru nestandardního množství Vám naši obchodní zástupci navrhnou individuální cenu a projednají s Vámi podmínky

ZDE3O